Napisane przez: Reg | 12 Maj 2010

Klub Orsay a system Lyoness

Ponieważ:

1. namiętnie korzystam ze sklepów Orsay i mimo braku nowych dochodów, daje się naciągać na promocje typu „kup za 100zł, a dostaniesz talon na 20zł”, no i zbieram punkty na kartę klubową, przez co moje oszczędności kurczą się szybciej niż planowałam,
2. większość znajomych już wie, że nie mam pracy, więc wyglądam na osobę potencjalnie zainteresowaną różnymi dziwnymi pomysłami ;)

przyjaciel dostarczył mi takie oto zestawienie:

„W klubie Orsay za każdą wydaną złotówkę dostajesz 5 punktów. 2000 punktów to bon na 20zł. Tzn., że aby dostać bon na 20zł musisz wydać w sklepach Orsay 400zł i masz na tym 5% zwrotu z wydatków.

Punkty Klubu Orsay podlegają wymianie na bony tylko do końca następnego roku kalendarzowego. Czyli te naliczone od zakupów w 2010 roku, są ważne do końca 2011, a potem przepadają. Bony klubu Orsay są ważne 3 miesiące od daty wystawienia.

Bony klubu Orsay można wykorzystać tylko na zakupy w sklepach Orsay.

Należąc do Klubu Orsay możesz liczyć na dodatkowe zniżki i promocje sezonowe w sklepach Orsay. Zyskujesz więc natychmiast np. 20% ceny towaru, płacąc za niego mniej.

Jeżeli zachęcisz znajomego do wstąpienia do Klubu Orsay, ty zbierasz swoje punkty, a on swoje.”

No wszystko się zgadza i uważam, że warunki są korzystne. Ale to zestawienie miało swój cel. Otóż dowiedziałam się, że:

„Rabaty uzyskane w systemie Lyoness nie mają daty ważności.

Rabaty uzyskane od któregoś z partnerów handlowych Lyoness, mogą zostać wykorzystane u dowolnego innego partnera systemu, a 1% rabatów zostanie przekazane przelewem na twoje konto bankowe i możesz to wydatkować w dowolny sposób.

Jeśli twój znajomy przyłączy się do systemu Lyoness, otrzymasz 0,5% od wszystkich jego zakupów u partnerów handlowych Lyoness. A jeśli on poleci system dalej, to również od zakupów znajomych znajomego otrzymasz 0,5% przelewem na twoje konto bankowe.

Kupując w systemie Lyoness płacisz co prawda zawsze 100% ceny towaru, ale rabaty rozliczane są w systemie. 1% od wszystkich zakupów otrzymujesz przelewem na konto bankowe, zawsze, gdy tylko uzbiera się co najmniej 45zł. Na kwotę tę składają się rabaty od wszystkich partnerów handlowych łącznie, nie muszą pochodzić z jednego sklepu. A rabat powyżej 1% pracuje w systemie, tworząc dochód pasywny.”

No i do czego to wszystko zmierza?
Ano do tego, żeby mnie namówić na kolejny cudowny system… Hm. No i oczywiście znowu mam iść na prezentację. Synchronia jakaś.

O ile jednak ostatni MLM znam z nazwy nie od dziś i w zasadzie od razu wiedziałam, że mnie nie interesuje, to o systemie Lyoness nie słyszałam wcześniej. Postanowiłam zebrać więcej informacji. Na razie wiem, że na pewno nie ma w tym systemie sklepów Orsay. :(

Może ktoś wie coś więcej o tym systemie i czy warto się tym interesować, bo tym razem prezentacja daleko, więc to nie to, co wyjście na kilka godzin do miasta.

Responses

  1. Sprawdziłam system lyoness jest super i świetnie sie rozwija w Polsce polecam

  2. Z moich obserwacji też wynika, że się rozwija. Wiem, że przybywa uczestników i sklepów.
    Ale tyle rzeczy pozostaje dla mnie niejasnych… że trochę się tego obawiam.


Dodaj komentarz

Kategorie

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

