Napisane przez: Reg | 5 kwietnia 2010

Na kursie ABC

Chodzę na kurs „biznesowy”. Mamy podstawy księgowości i podatków, trochę o reklamie, trochę o dotacjach… no i wypełnianie dokumentów.

Trochę jestem rozczarowana, bo myślałam, że czegoś więcej się dowiem o tworzeniu biznesplanu, o jakimś robieniu analizy finansowej projektu, a tu po prostu trzeba zrobić biznesplan do oceny, odpowiadając na mnóstwo pytań w formularzu. Muszę rozpisać planowane wydatki i przychody na 12 miesięcy. Niby skąd mam to wziąć? Kosztów to w sumie będzie bardzo mało, bo firmę bym prowadziła w domu, ale nie mam pojęcia ile mogę zarobić. Wiem, że żaden ze mnie biznesmen na razie, no ale właśnie dlatego liczyłam na jakąś naukę w tym zakresie. 😦

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

Kategorie

%d blogerów lubi to: